• Minder geloof?

    Volgens de nieuwste cijfers van het CBS – Centraal Bureau voor de Statistiek – noemt dit jaar voor het eerst meer dan de helft van de mensen zichzelf niet ‘religieus’: 51%, tegenover 49% van de mensen die aangeven wel iets met religie te hebben. Voor veel mensen komt dat niet als een verrassing, je hebt geen statistieken nodig om het te kunnen zien. Het is het gevolg, en nog niet het einde, van een trend die al heel lang aan de gang is.

  • Dankdag – Toch zal ik juichen voor de Heer

    Teksten: Habakuk 3:17-19; 1 Thessalonicenzen 5:14-18 Geliefde gemeente van Jezus Christus, You raise me up, so I can stand on mountains You raise me up to walk on stormy seas I am strong when I am on your shoulders You raise me up to more than I can be U tilt mij op, zodat ik over bergen kan lopen U tilt mij op, zodat ik stormende zeeën kan bewandelen Ik ben sterk, als u mij op uw schouders tilt U tilt mij op, tot meer dan ik kan zijn

  • #stayconnected

    Lieve mensen, Soms zou ik wel willen dat het met bidden net zo ging als met whatsapp. Dat je iets tegen God zegt, en ook al krijg je niet meteen antwoord terug, Je ziet in elk geval dat het gebed is aangekomen. Of je ziet blauwe vinkjes: dat God je gebed heeft gehoord. Of je ziet zelfs dat God bezig is om te antwoorden.